Witam, chciałbym w ramach praktyki pousuwać niepotrzebne klamre, wiem, ze jak jest 1 instrukcja pod pętlą to klamre nie są potrzebne, ale tutaj kod jest dość bardziej zawiły, pomoglby mi ktos? Wiem, ze kod bedzie wtedy mało czytelny, ale po prostu chodzi mi o praktykę i ogarniecie róznych mozliwosci zapisu c++
void fun(string f, float a,float h,int M)
{
float** D = new float*[M+2];
float dh;
for(int i = 0; i < (M+2); ++i)
{
D[i] = new float[M+2];
}
for(int i = 0; i <= (M+1); ++i)
{
for(int j = 0; j <= (M+1); ++j)
{
D[i][j]=0.0;
}
}
for(int n = 0; n <= M; ++n)
{
dh = h/(pow(2, n));
D[n+1][1] = (gm(f, a+dh)-feval(f, a-dh))/(2*dh);
}
for(int k = 1; k <= M; ++k)
{
for(int n = k; n <= M; ++n)
{
if((4^k-1) == 0)
{
D[n+1][k+1] = D[M][k];
}else
{
D[n+1][k+1]=D[n+1][k]+(D[n+1][k]-D[n][k])/(pow(4, k)-1);
}
}
}
cout << setprecision(4) <<fixed;
for(int i = 1; i <= (M+1); ++i)
{
for(int j = 1; j <= (M+1); ++j)
{
cout<<D[i][j]<<" ";
}
cout<<endl;
}
}