Wyrzuca błąd przy danym fragmencie kodu

0

Witam.
Piszę pewien projekt. I problem polega na tym że gdy mam taki kod w konstruktorze.

wxImageList* img = new wxImageList(16, 16, false, 0);

	// TREE_ICON_PROJECT
	img->Add(wxBitmap(wxGetAppFile("gfx/16/tree/project.png"), wxBITMAP_TYPE_PNG));
	// TREE_ICON_FILTER
	img->Add(wxBitmap(wxGetAppFile("gfx/16/tree/filter.png"), wxBITMAP_TYPE_PNG));
	// TREE_ICON_H_FILE
	img->Add(wxBitmap(wxGetAppFile("gfx/16/tree/h_file.png"), wxBITMAP_TYPE_PNG));
	img->Add(wxBitmap(wxGetAppFile("gfx/16/tree/h_file_edit.png"), wxBITMAP_TYPE_PNG));
	// TREE_ICON_HPP_FILE
	img->Add(wxBitmap(wxGetAppFile("gfx/16/tree/hpp_file.png"), wxBITMAP_TYPE_PNG));
	img->Add(wxBitmap(wxGetAppFile("gfx/16/tree/hpp_file_edit.png"), wxBITMAP_TYPE_PNG));
	// TREE_ICON_C_FILE
	img->Add(wxBitmap(wxGetAppFile("gfx/16/tree/c_file.png"), wxBITMAP_TYPE_PNG));
	img->Add(wxBitmap(wxGetAppFile("gfx/16/tree/c_file_edit.png"), wxBITMAP_TYPE_PNG));
	// TREE_ICON_CPP_FILE
	img->Add(wxBitmap(wxGetAppFile("gfx/16/tree/cpp_file.png"), wxBITMAP_TYPE_PNG));
	img->Add(wxBitmap(wxGetAppFile("gfx/16/tree/cpp_file_edit.png"), wxBITMAP_TYPE_PNG));
	// TREE_ICON_RC_FILE
	img->Add(wxBitmap(wxGetAppFile("gfx/16/tree/rc_file.png"), wxBITMAP_TYPE_PNG));
	img->Add(wxBitmap(wxGetAppFile("gfx/16/tree/rc_file_edit.png"), wxBITMAP_TYPE_PNG));
	// TREE_ICON_FILE
	img->Add(wxBitmap(wxGetAppFile("gfx/16/tree/file.png"), wxBITMAP_TYPE_PNG));
	img->Add(wxBitmap(wxGetAppFile("gfx/16/tree/file_edit.png"), wxBITMAP_TYPE_PNG));

	tree->SetImageList(img);

To program się kompiluje ale wyrzuca taki bład jak w załączniku.

Ciało metody wxGetAppFile:

#ifndef _UTILS_H_
#define _UTILS_H_

#include <wx/stdpaths.h>


#define _INSTALATOR_ 0 

wxString wxGetAppFile(wxString file)
{
	wxString path = wxPathOnly(wxStandardPaths::Get().GetExecutablePath());

#if _INSTALATOR_ && defined (__WXGTK__)
	path = wxStandardPaths::Get().GetDataDir();
#endif

	path = path + wxT("/") + file;
	path.Replace("\\", "/", true);
	path.Replace("//", "/", true);

	return path;
}

#endif

Dziękuję za każdą pomoc i życzę miłego dnia.

4

Czy słyszałeś może o pętlach?

4

A sprawdzałeś może czy problem dotyczy jakieś konkretnej ikony czy wszystkich?

4

Im szybciej się zapoznasz z debugerem, tym lepiej.

ustawić breakpoint na początku, wykonać krokowo, zobaczyć w której chwili jest wyjątek.
Podejrzeć zmienne, dojść do wniosków, poprawić.
Nikt tego za Ciebie nie zrobi

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1