Witaj drogi forowiczu.
Mam prymitywną minigrę, w której button (w postaci głowy) co jakiś interval zmienia położenie w oknie i polega ona... na klikaniu w głowę i zdobywaniu punktów (CD Projekt RED hire me pls).
Są do wyboru 3 poziomy trudności - easy,medium,hard i każdy z nich ma określony interval. Chciałem aby gracz miał możliwość customizacji według własnego uznania ile powinien wynosić interval, a także takie głupoty jak wielkość głowy itd.
I tutaj zaczyna się problem - jak to zrobić? Uparłem się, że te wszystkie opcje mają być po otwarciu nowego formularza** "advanced"** (otwieranego buttonem). Chciałbym, aby wartość customtime była przenoszona z formularza "advanced" do formularza pierwszego czyli "ClickTheMick" oraz aby zmieniała aktualny interval z timera1 w formularzu "ClickTheMick"( oczywiście, po uprzednim przemnożeniu przez 1000).
To znajduje się w formularzu "advanced" - 2 buttony albo zwiększające albo zmniejszające interval, który się wyświetla na labelu tam.
int customtime;
private: System::Void settimedownbtn_Click(System::Object^ sender, System::EventArgs^ e)
{
customtime--;
settimelbl->Text = customtime.ToString() + " seconds";
}
private: System::Void settimeupbtn_Click_1(System::Object^ sender, System::EventArgs^ e)
{
customtime++;
settimelbl->Text = customtime.ToString()+" seconds";
}