Cześć, szukam prostej, ale dającej relatywnie dużo możliwości biblioteki 2D. Mam do wykonania projekt na studia, który wymaga oprawy graficznej. Słyszałem coś o SFML i Allegro, myślałem również czy nie postawić na coś trudniejszego, ale obsługującego również 3D - na przykład Vulkan lub OpenGL, ale nie sądzę bym wykorzystał tę wiedzę w przyszłości. Jesteście w stanie coś polecić?
1
0
Do C jest bieda z tym — wymienione przez Ciebie biblioteki są do C++…
Tak na szybko, jedyne co kojarzę, to Cairo.
0
A SDL?
0
samoloth napisał(a):
myślałem również czy nie postawić na coś trudniejszego, ale obsługującego również 3D - na przykład Vulkan lub OpenGL
OpenGL, zwłaszcza Compatibility Profile (czyli tutoriale do wersji 1.x - 2.x), nie jest taki trudny.
Vulkan za to wymaga tony boilerplate'u zanim cokolwiek wyświetlisz.