Witam Szanowne Grono!
Po małej przerwie zmuszony byłem skrobnąć coś w C++.
Wcześniej używałem "standardowego" zestawu Code::Blocks z TDM-GCC 5.1.0, ale jako że trzeba iść z duchem czasu, podpiąłem nowszy, 64-bitowy MinGW-w64 8.1.0 (x86_64-win32-seh).
Wszystkie ustawienia C::B zostały DOKŁADNIE takie same (oczywiście - poza nowymi ścieżkami), kompilator kompiluje, debugger debugguje... Ale nie bardzo. :-/
To znaczy - poprawnie wchodzi w funkcje i wyłapuje breakpointy, prawidłowo pokazuje zmienne, ale np. próba wyświetlenia okna Disassembly, albo CPU Registers, skutkuje wyraźnym wysypaniem się debuggera (przestaje reagować na komendy, program trzeba siłą ubijać).
Ktoś kojarzy, o co może tu biegać?
Druga sprawa:
W VSCode/Codium code snippets działa - o tyle, że defaultowo zaistalowane snippetsy się wstawiają, ale nie wyświetla się ich podgląd, tak ładnie jak u tej Pani:
(8:16)
Ramka "Code snippets for..." się pokazuje, ale pozostaje pusta - pod Windowsem i Linuxem. Na Macu nie próbowałem, bo nie mam. :-)
Snippetsy użytkownika za to pokazują się poprawnie.
Trochę to frustrujące. Tak ma być?