Witam,
mam problem z klasami w C++. Chce korzystac z metod klasy B w klasie A i odwrotnie.
Problem mam już z dołączaniem plików nagłówkowych.
//**************** header klasy Containter
#pragma once
#include "Containter.h"
class Circle
{
int circleValue;
public:
Containter container;
Circle();
~Circle();
void SetCricleValue(int value)
};
//**************** header klasy Circle
#pragma once
//#include "Circle.h" // bez dołączania klasy Circle program się kompiluje ale gdy usunę komentarz program nie się nie kompiluje.
class Containter
{
int containterValue;
public:
//Circle circle;
Containter();
~Containter();
void SetContainterValue(int value);
};
W jaki sposób mogę utworzyć obiekt klasy Circle w klasie Containter bez dołączenia "Circle.h"? Gdy tego nie zrobię wewnątrz klasy Container nie mam dostępu do Cricle.
Nie chcę używać tutaj dziedziczenia bo te klasy mają inne zadania.
Potrzebuje tylko aktualizować stan obiektu przez wywoływanie metod - w klasie Circle musze wywołać UpdateContainterValue() z klasy Containter, a w klasie Containter UpdateCircleValue().
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam