Struktura typedef - pytanie

0

Cześć,
Mam zdefiniowaną następującą strukturę:

typedef struct
{
    GX_RESOURCE_ID string_id;
    GX_RESOURCE_ID font_id;
    GX_RESOURCE_ID normal_text_color_id;
    GX_RESOURCE_ID selected_text_color_id;
    VOID (*format_func)(GX_NUMERIC_PROMPT *, INT);
    INT            numeric_prompt_value;
} GX_NUMERIC_PROMPT_PROPERTIES;

W jaki sposób do powyższej struktury mogę dopisać wartość do "numeric_prompt_value" przy pomocy innej zmiennej zdefiniowanej osobno w programie? Przykładowo mam gdzieś w programie zdefiniowaną zmienną "x" zadeklarowaną jako integer i chcę aby wartość tej zmiennej "x" była przypisywana bezpośrednio do wnętrza struktury, a dokładnie do "numeric_prompt_value".

0

Nie da się, możesz użyć wskaźnika. Ew referencji w C++.

0
kq napisał(a):

Nie da się, możesz użyć wskaźnika. Ew referencji w C++.

Dzięki za odpowiedź. W jaki sposób mogę to zrobić za pomocą wskaźnika? Jesteś w stanie opisać coś więcej, ewentualnie odesłać do przydatnych kursów?

0

To jest podstawa dowolnego kursu C.

int* wsk = GX_NUMERIC_PROMPT_PROPERTIES.numeric_prompt_value;
*wsk = 42;
4

Typowy problem XY.
Zamiast wcielać w życie jakieś dziwne rozwiązanie, lepiej wyjaśnij po co chcesz coś takiego zrobić.
Taka magia ze wskaźnikami/referencjami w takim miejscu, często jest źródłem dziwnych bugów.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1