Problem z grą dla 2 graczy

0

Witam !
Nie wiem czy ktoś z was pamięta totalnie amatorską i odjechaną gre zuzel . Chciałbym zrobić moją wersje tej gry tylko napotkałem na powazny problem . Otóż w grze dochodzi do sytuacji , że obydwaj gracze w tym samym momencie muszą na raz mieć wciśnięte 2 rózne klawiesze ( przy skręcie , jeden oraz drugi naciska u siebie skręt ) , tylko pojawia sie problem że standardowe wejście przy takiej sytuacji odbiera tylko jeden klawisz a drugi ignoruje , tzn. że jak w jednym momencie mamy naciśnięte klawisze : 'a' i 'b' to w rzeczywistości do programu cały czas jest wysyłany albo kod pierwszego albo drugiego znaku . A ja potrzebuje , odbierać te znaki na przemian . Mam nadzieje , że wiecie o co mi chodzi . UWAGA ! To musi być pod starym dosowskim Borlandem C++ , na pewno da sie to zrobić , bo zuzel tak właśnie działał . Z góry thx za pomoc .

0

Przejmij przerwania naciśnięcia i zwolnienia klawisza. wtedy jest to banał:

bool nacisniete[256];

0

prosze o O WIELE jaśniejszą i konkretną odpowiedź , nie znam sie na przerwaniach , co dokładnie powinienem napisac w kodzie ??

0

Z przerwaniami to do Marooneda, ja się na tym nie znam. Wiem tylko, że w taki sposób da się to zrobić (miałem kiedyś taki moduł do Pascala....).

0

Z przerwaniami to do Marooneda, ja się na tym nie znam.

:d

Opisałem ten sposób w wątku poświęconym pisaniu GTA ;-)
http://4programmers.net/Forum/viewtopic.php?id=31043&p=1
Co prawda jest tam tylko szkic i to pod Windoze. Gdybyś miał wątpliwości, to na maila!

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1