Witam. Mam taki o to kod:
#include <iostream>
#include <SFML/Graphics.hpp>
//#include "klasy.h"
struct zmienne_scen {
int odliczanie_do_odliczania;
bool zaladowane_tekstury;
};
//40:31
extern zmienne_scen zmienne_funkcji[2];
static void loadTextures_function(int id) {
if (zmienne_funkcji[id].zaladowane_tekstury == false) {
zmienne_funkcji[id].odliczanie_do_odliczania = 1000;
//Load textures...
zmienne_funkcji[id].zaladowane_tekstury = true;
}
}
static void scena_functions(std::string scena_nr, sf::RenderWindow& okno, int id) {
std::cout << "Hello" << std::endl;
if (scena_nr == "DragRaceTime") {
if (zmienne_funkcji[id].odliczanie_do_odliczania > 0) {
//zmienne_funkcji[id].odliczanie_do_odliczania--;
}
else {
//textures[id].displayTexture(okno, 0, 0);
}
}
};
I wywala mi takie błędy:
https://imgur.com/a/KhNbbun