"Dodawanie" do litery inta

Odpowiedz Nowy wątek
2019-08-02 09:46
0

Mam obiekty o nazwie p z jakąś liczbą na końcu, mój problem polega na tym, że chce odczytać obiekt którego numer mam w incie, jak "dodać" do litery p tego inta od razu, w miejscu, w którym wyczytuje dane.

Pozostało 580 znaków

2019-08-02 09:48
0

A w jakim języku chcesz to zrobić? I powiem ci, że na pierwszy rzut oka to jest jakaś karkołomna konstrukcja.

Pozostało 580 znaków

2019-08-02 09:51
kq
2

Brzmi to jak klasyczny problem XY: https://en.wikipedia.org/wiki/XY_problem

Powiedz co chcesz zrobić, nie jak, bo to nie ma sensu.


Pozostało 580 znaków

2019-08-02 09:55
0

A możesz napisać coś więcej o problemie, jaki próbujesz rozwiązać? Skąd się wzięły klasy różniące się tylko numerkiem? Ja nie znam metody dynamicznego generowania nazwy klasy (nie znaczy, że jej nie ma).

tak je wygenerowałem, to jest jedyny problem jaki mam - Pawel Rozbejko 2019-08-02 10:02

Pozostało 580 znaków

2019-08-02 09:58
0

Przykład mam obiekty p1, p2, p3. Chce wypisać inta numer, który ma każdy z obiektów, ale numer obiektu czyli czy to jest p1, p2, czy p3, mam zapisany w incie w. Gdybym wiedział jaki to numer zrobił bym to tak. cout<<p1::numer; lub cout<<p2::numer; albo cout<<p3::numer;, jednak gdy nie wiem chciał bym zrobić coś takiego, ale poprawnie cout<<p+int w::numer;

Pozostało 580 znaków

2019-08-02 10:01
kq
2

Czyli chcesz mieć po prostu tablicę?


nie bo te obiekty mają też inne inty - Pawel Rozbejko 2019-08-02 10:03
Odpowiadaj w odpowiedziach - kq 2019-08-02 10:20

Pozostało 580 znaków

2019-08-02 10:03
0

A to są obiekty pokrewne? Dziedziczą po jakimś interfejsie, klasie abstrakcyjnej? C++ jest językiem statycznie typowane i wszystkie typy muszą być znane w momencie kompilacji.

Nie są obiektem pokrewnym, po niczym nie dziedziczą - Pawel Rozbejko 2019-08-02 10:05

Pozostało 580 znaków

2019-08-02 10:04
1

Napisz jeszcze raz po polsku o co chodzi i Podaj przykład, co na wejściu (obiekty, nazwy obiektów?), co na wyjściu?


wszystko jest napisane wyżej, lepiej nie umiem - Pawel Rozbejko 2019-08-02 10:06

Pozostało 580 znaków

2019-08-02 10:19
0

Jak masz tablice [p0, p1, p2, ... , pn]

I int X = Y i chcesz pY no to chyba arr[X] jest rozwiazaniem.. albo zle opisales


01010100 01110101 01110100 01100001 01101010 00100000 01101110 01101001 01100101 00100000 01101101 01100001 00100000 01101110 01101001 01100011 00100000 01100011 01101001 01100101 01101011 01100001 01110111 01100101 01100111 01101111 00101110 00100000 01001001 01100011 00100000 01110011 01110100 01101111 01101110 01110100 00101110
Pokaż pozostałe 2 komentarze
p1 i p2 są różnymi obiektami tej samej klasy - Pawel Rozbejko 2019-08-02 10:23
No to w czym problem :D :D - stivens 2019-08-02 10:24
w tym, że nie wiem jak to zrobić - Pawel Rozbejko 2019-08-02 10:25
Wcześniej napisałeś, że nie są to obiekty pokrewne. Wklej kawałek kodu bo chyba sie nie dogadamy. - Tomek Pycia 2019-08-02 10:25
Nie wiesz jak co zrobic? Nie rob obiektow p1 p2 tylko tablice, liste, vector cokolwiek :D - stivens 2019-08-02 10:28

Pozostało 580 znaków

2019-08-02 10:26
0

Preprocesor i stringify?

#define VAR_NUMBER(name) var_number(#name)

std::string var_number(std::string name) {
  return name.substr(1);
}

int main() {
  int p2, p1, p3;

  std::cout << VAR_NUMBER(p1) << "\n";
  std::cout << VAR_NUMBER(p2) << "\n";
  std::cout << VAR_NUMBER(p3) << "\n";
}

https://wandbox.org/permlink/Aq9TILjONdEIetif

Edit:
Jeżeli jednak obiekty tej samej klasy i tylko mają mieć kolejne numery:

class Counted {
 private:
  static int count;
  int _number;

 public:
  Counted() : _number(count++) {}

  int number() { return _number; }
};
int Counted::count = 0;

int main() {
  Counted p2, p1, p3;

  std::cout << p1.number() << "\n";
  std::cout << p2.number() << "\n";
  std::cout << p3.number() << "\n";
}

https://wandbox.org/permlink/icNGMhhcjDvcj0WQ

edytowany 1x, ostatnio: Delor, 2019-08-02 10:29
Zgadywanie... - Delor 2019-08-02 10:30
Co do tego 2 to jak już pisałem chciał bym to zrobić za pomocą jakiegoś dodania "p"+w.numer(), ale nie wiem jak to poprawnie napisać w cpp - Pawel Rozbejko 2019-08-02 10:33
Zafixowales sie na jakims glupim rozwiazaniu. Wklej kod w koncu to pomozemy - stivens 2019-08-02 10:34
Dalej problem XY, Podaj co ma być na wejściu , a co na wyjściu. - lion137 2019-08-02 10:36

Pozostało 580 znaków

2019-08-02 10:37
0

Przedmiot
{
int numer;
int liczba;
};

Przedmiot p1(567, 1);
Przedmiot p2(531, 4);
Przedmiot p3(431, 9);
cin>>w;

Pokaż pozostałe 9 komentarzy
normalne tablice? - Pawel Rozbejko 2019-08-02 11:30
Normalne. Ewentualnie ArrayList czyli vector ;) - stivens 2019-08-02 11:42
Spokojnie takie mi są znane - Pawel Rozbejko 2019-08-02 11:43
A są jakieś pojebane tablice? - Tomek Pycia 2019-08-02 11:43
Nie wiem dopiero poznaje ten język - Pawel Rozbejko 2019-08-02 11:45

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0