Witam, chcialbym zapytac czy jest mozliwosc zrobienia bota do gry tak aby np co 4 sekundy "naciskal alt" a potem odpowiednia kombinacje klawiszy.
Klawisze jakie trzeba wcisnac sa pokazywane losowo np: q q q, e e e, q e q itp. A wyglada to tak:
https://i.imgur.com/ney8AL4.png
Jezeli da sie prosze o jakies nakierowanie mnie w tym temacie bo nie za bardzo ogarniam.
0
1
Podziel sobie to na mniejsze etapy...
- Robienie screna
- Obciecie screena do konkretnego rozmiaru obejmujacego tylko klawisze
- Podzielenie tego obszaru na mniejsze obszary 1 obszar per obrazek dla klawisza
- Rozpozanie jakie klawisze maja byc nacisniete, tutaj bardzo proste, bo mozesz dopasowywac obrazki, dla kazdego klawisza
- Nacisniecie klawiszy(tutaj WinAPI)
0
Graj uczciwie. Problem solved.
0
Dobra dzieki, sprobuje cos podzialac nie za bardzo ogarniam z tym screenem ale podzialam cos. Jak ktos ma jeszcze jakies rady to mozecie pisac.
0
Screenshot w WinAPI, kod z pierwszej lepszej strony https://doc.qt.io/qt-5/qtwidgets-desktop-screenshot-example.htmluj. Jeśli chcesz coś przyjemniejszego to poszukaj jakiejś biblioteki do screenshotów albo napisz aplikację w Qt i skorzystaj z https://doc.qt.io/qt-5/qtwidgets-desktop-screenshot-example.html
Void CaptureScreen()
{
int nScreenWidth = GetSystemMetrics(SM_CXSCREEN);
int nScreenHeight = GetSystemMetrics(SM_CYSCREEN);
HWND hDesktopWnd = GetDesktopWindow();
HDC hDesktopDC = GetDC(hDesktopWnd);
HDC hCaptureDC = CreateCompatibleDC(hDesktopDC);
HBITMAP hCaptureBitmap =CreateCompatibleBitmap(hDesktopDC,
nScreenWidth, nScreenHeight);
SelectObject(hCaptureDC,hCaptureBitmap);
BitBlt(hCaptureDC,0,0,nScreenWidth,nScreenHeight,
hDesktopDC,0,0,SRCCOPY|CAPTUREBLT);
SaveCapturedBitmap(hCaptureBitmap);
SaveHBITMAPToFile(hCaptureBitmap, L"nazwaPliku.bmp");
ReleaseDC(hDesktopWnd,hDesktopDC);
DeleteDC(hCaptureDC);
DeleteObject(hCaptureBitmap);
}
...
BOOL SaveHBITMAPToFile(HBITMAP hBitmap, LPCTSTR lpszFileName)
{
HDC hDC;
int iBits;
WORD wBitCount;
DWORD dwPaletteSize = 0, dwBmBitsSize = 0, dwDIBSize = 0, dwWritten = 0;
BITMAP Bitmap0;
BITMAPFILEHEADER bmfHdr;
BITMAPINFOHEADER bi;
LPBITMAPINFOHEADER lpbi;
HANDLE fh, hDib, hPal, hOldPal2 = NULL;
hDC = CreateDC(TEXT("DISPLAY"), NULL, NULL, NULL);
iBits = GetDeviceCaps(hDC, BITSPIXEL) * GetDeviceCaps(hDC, PLANES);
DeleteDC(hDC);
if (iBits <= 1)
wBitCount = 1;
else if (iBits <= 4)
wBitCount = 4;
else if (iBits <= 8)
wBitCount = 8;
else
wBitCount = 24;
GetObject(hBitmap, sizeof(Bitmap0), (LPSTR)&Bitmap0);
bi.biSize = sizeof(BITMAPINFOHEADER);
bi.biWidth = Bitmap0.bmWidth;
bi.biHeight = -Bitmap0.bmHeight;
bi.biPlanes = 1;
bi.biBitCount = wBitCount;
bi.biCompression = BI_RGB;
bi.biSizeImage = 0;
bi.biXPelsPerMeter = 0;
bi.biYPelsPerMeter = 0;
bi.biClrImportant = 0;
bi.biClrUsed = 256;
dwBmBitsSize = ((Bitmap0.bmWidth * wBitCount + 31) & ~31) / 8
* Bitmap0.bmHeight;
hDib = GlobalAlloc(GHND, dwBmBitsSize + dwPaletteSize + sizeof(BITMAPINFOHEADER));
lpbi = (LPBITMAPINFOHEADER)GlobalLock(hDib);
*lpbi = bi;
hPal = GetStockObject(DEFAULT_PALETTE);
if (hPal)
{
hDC = GetDC(NULL);
hOldPal2 = SelectPalette(hDC, (HPALETTE)hPal, FALSE);
RealizePalette(hDC);
}
GetDIBits(hDC, hBitmap, 0, (UINT)Bitmap0.bmHeight, (LPSTR)lpbi + sizeof(BITMAPINFOHEADER)
+ dwPaletteSize, (BITMAPINFO *)lpbi, DIB_RGB_COLORS);
if (hOldPal2)
{
SelectPalette(hDC, (HPALETTE)hOldPal2, TRUE);
RealizePalette(hDC);
ReleaseDC(NULL, hDC);
}
fh = CreateFile(lpszFileName, GENERIC_WRITE, 0, NULL, CREATE_ALWAYS,
FILE_ATTRIBUTE_NORMAL | FILE_FLAG_SEQUENTIAL_SCAN, NULL);
if (fh == INVALID_HANDLE_VALUE)
return FALSE;
bmfHdr.bfType = 0x4D42; // "BM"
dwDIBSize = sizeof(BITMAPFILEHEADER) + sizeof(BITMAPINFOHEADER) + dwPaletteSize + dwBmBitsSize;
bmfHdr.bfSize = dwDIBSize;
bmfHdr.bfReserved1 = 0;
bmfHdr.bfReserved2 = 0;
bmfHdr.bfOffBits = (DWORD)sizeof(BITMAPFILEHEADER) + (DWORD)sizeof(BITMAPINFOHEADER) + dwPaletteSize;
WriteFile(fh, (LPSTR)&bmfHdr, sizeof(BITMAPFILEHEADER), &dwWritten, NULL);
WriteFile(fh, (LPSTR)lpbi, dwDIBSize, &dwWritten, NULL);
GlobalUnlock(hDib);
GlobalFree(hDib);
CloseHandle(fh);
return TRUE;
}