Program do klikania przycisku w grze z warunkiem.

0

Cześć, sprawa wygląda tak:
chcę napisać programik w c++ do klikania przycisku w grze, w tej grze jest czat, w którym co jakiś czas jest wyświetlane ''Nacisnij A''.
I teraz pytanie jak to odczytać pobrać/porównać w programie?
Jakiej funkcji użyć?

1

Żeby wykryć tekst: OCR, obraz wstepnie filtrowany po kolorze tekstu.

Żeby wcisnąć klawisz programowo: https://docs.microsoft.com/en-us/windows/desktop/api/winuser/nf-winuser-sendinput

0

Nie ma innego sposobu niż to OCR?

3

Możesz spróbować dobrać się do pamięci procesu, przeanalizować ją i zobaczyć czy gdzieś nie znajduje się szukany przez Ciebie ciąg znaków - ostatecznie jednak jest to równie trudne zadanie w automatyzacji co OCR ;-)

2

Co to za gra?
Jeśli przeglądarkowa, to da się dokopać do tego elementu UI (np za pomocą Selenium).
Jeśli jest to gra gdze UI jest oparte o WinApi albo WPForms to też da się dokopać do elementów UI i pobierać z nich dane (na tym się nie znam).
Jeśli jest to gra oparta na DirectX albo OpenGL albo AMD Mantle to zostaje ci tylko OCR.

0
MarekR22 napisał(a):

Co to za gra?
Jeśli przeglądarkowa, to da się dokopać do tego elementu UI (np za pomocą Selenium).
Jeśli jest to gra gdze UI jest oparte o WinApi albo WPForms to też da się dokopać do elementów UI i pobierać z nich dane (na tym się nie znam).
Jeśli jest to gra oparta na DirectX albo OpenGL albo AMD Mantle to zostaje ci tylko OCR.

Gra oparta o WinApi.

2

Pierwszy krok: https://docs.microsoft.com/en-us/windows/desktop/winauto/inspect-objects
Te narzędzie powinno ci pozwolić na ustalenie identyfikatorów elementu UI tej aplikacji.
Dalej niech cie kieruje ktoś kto ma wprawę z WinAPI albo sobie googlaj "FindWindow winapi"
FindWindowEx
https://stackoverflow.com/a/360247/1387438

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1