Jak ustawic rozmiar okna w opengl

0
// use the current desktop mode to decide on a suitable resolution
	const GLFWvidmode *mode = glfwGetVideoMode(glfwGetPrimaryMonitor());
	windowWidth = mode -> width;
	windowHeight = mode -> height;


	// create our OpenGL window using GLFW
    window = glfwCreateWindow(windowWidth, windowHeight,		
							  TITLE,							// title of window
							  #ifdef DEBUG
								NULL,							// windowed mode
							  #else
								glfwGetPrimaryMonitor(),		// fullscreen mode
							  #endif
							  NULL);							// not sharing resources across monitors
	glfwMakeContextCurrent(window);
	glfwSwapInterval(1);

Witam! Mam problem z powyzszym kodem, ponieważ wpisując windowWith=640 (pod 2 komentarzem) wywala mi caly program. Mógłby ktoś przekształcić ten kod, aby okno było np. w 640x480, a nie zawsze full screan? Piszę 1 program w opengl.

0

Tu masz chyba odpowiedź:

                              #ifdef DEBUG
                                NULL,                           // windowed mode
                              #else
                                glfwGetPrimaryMonitor(),        // fullscreen mode
                              #endif

wywal ifdefy, zostaw tylko tego NULLa.
Wywal też to glfwGetVideoMode bo nie będzie potrzebne.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1