Takie pytanie, czy c++11/14/17 ma w sobie jakieś "for parallel" jak OpenMP czy muszę samemu zrównoleglać pętle?
Wiem, że jest std::par, ale jakoś nie działa zawsze tak jak bym chciał, bo wątki nie dzielą się po kilka części i każdy robi swoje jak np mam 100elementowego vectora, używam std::for_each i te wątki wykonują kod trochę chaotycznie, chciałbym zaś aby podzieliły się np w ten sposób:
0-24,
25-49,
50-74,
75-99. Jezeli się da to poratujcie a jak nie to pobawie się <thread> i <mutex> na spokojnie.
M.in tego typu pętlę chciałbym rozłożyć na kilka wątków, bo dla np siatki kwadratów 50x50 kod działa mi na ok 12fpsów.
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(400, 400), "Game");
std::vector<Cell> cells;
// główna pętla itd
for (auto &x : cells) {
window.draw(x);
}