Jak ustawić palety szarość SFML

0

Jak ustawić palety szarość.

W BGI było :

/*****

  • funkcja ustawiajaca palete na kolejne poziomy szarosci *
    ***** !!!tylko pierwszych 6 kolorow!!!**
    ** pozostale sa bez zmian **
    ***/

void paleta_szarosc()
{
setrgbpalette(1,0,0,0); //czarny
setrgbpalette(2,15,15,15);
setrgbpalette(3,25,25,25);
setrgbpalette(4,35,35,35);
setrgbpalette(5,45,45,45);
setrgbpalette(6,63,63,63); //bialy
setbkcolor(4); //szary tla
}

A w SFML ?

1

Napisz sobie odpowiedni shader i zastosuj go na wyświetlanym obrazie.

0
Spine napisał(a):

Napisz sobie odpowiedni shader i zastosuj go na wyświetlanym obrazie.

A mógłbyś napisać przykładowy fragment codu ? Na razie nie czaję tego SFLM.

0

Poczytaj:
https://www.sfml-dev.org/tutorials/2.5/graphics-shader.php

Jak nie czaisz SFML, to radzę się zawczasu przesiąść na poważniejsze i bardziej developer-friendly narzędzie - Unity 3D.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1