Message

0

Uczę się OpenGL i jak uruchamiam program do wtedy przechodzi on do rysowania sceny i tak dalej. Na początku rysowania sceny sprawdza czy nie został naciśnięty klawisz ( znaczy się ma sprawdzać bo jeszcze nie sprawdza;). Oto kod ten kod sprawdzający
[code]if (PeekMessage (&msg, NULL, 0, 0, PM_REMOVE))
{
if (msg.message == WM_KEYDOWN)
{
if (WM_KEYDOWN=='w');
f=50;
}
else
{
TranslateMessage (&msg);
DispatchMessage (&msg);
}
}[/code]
Jak go mam zmodyfikować żeby działał poprawnie??

0

if (WM_KEYDOWN=='w');
f=50;

WM_KEYDOWN jest stałą wartością zdefiniowaną następująco:
[code]#define WM_KEYDOWN 0x0100[/code]
więc nigdy nie będzie równe 'w'.
Musisz zajrzeć do pliku win32.hlp i pod hasłem WM_KEYDOWN zobaczyć, w którym parametrze przekazywany jest kod klawisza. W tej chwili nie pamiętam.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1