[C++] Symulacja wciskania klawiszy w nie aktywnym oknie

1

Witam. Robię ostatnio bota do gierki (minecraft) i mam taki problem, że próbuje symulować wciskanie klawisza "d" przez jakiś czas. Działą to tak, że faktycznie postać porusza się w prawo ale gdy powinna już przestać ona dalej idzie. Ma ktoś jakieś sugestie co robię źle?

    //WCISKA D
    SendMessage(okno, WM_KEYDOWN, 0x44, 0);
    Sleep(2500);
    SendMessage(okno, WM_KEYUP, 0x44, 0);

1

Minecraft zapewne używa directX to obsługi klawiatury, a to znaczy, że SendMessage nic ci nie da, bo to nie ma nic wspólnego z DirectX, a w Mindcraft nie będzie niczego, co by to zdarzenie obsłużyło.

SendMessage(okno, WM_KEYDOWN, 0x44, 0); zadziała tylko z typowymi aplikacjami okienkowymi opartymi o WinAPI.

Ktoś się zgłaszał już z podobnym problemem, parę miesięcy temu.

1
MarekR22 napisał(a):

Minecraft zapewne używa directX to obsługi klawiatury, a to znaczy, że SendMessage nic ci nie da, bo to nie ma nic wspólnego z DirectX, a w Mindcraft nie będzie niczego, co by to zdarzenie obsłużyło.

SendMessage(okno, WM_KEYDOWN, 0x44, 0); zadziała tylko z typowymi aplikacjami okienkowymi opartymi o WinAPI.

Ktoś się zgłaszał już z podobnym problemem, parę miesięcy temu.

To co polecasz zrobić? Zmienić język w jakim będę to pisał? Jeśli tak to na jaki?

1

Sugeruję na początek użyć wyszukiwarki ;)
Symulowanie wciśnięcia klawisza

1

Z tego co mi wiadomo Minecraft używa OpenGl

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1