Witam, zrobilismy funkcje repeat, ze jeśli jest jaka kolwiek amunicja w eq to usuwa klamke, odrodzenie stopuje usuwanie broni, ale funkcja nie chce sie zatrzymac i usuwa caly czas klamke jaka kolwiek sie dostanie (kod jest od skryptu do fivem)
elseif itemType == 'item_weapon' then
if amount == nil then amount = 0 end
sourceXPlayer.addWeapon (itemName, amount)
TriggerClientEvent('esx:showNotification', _source, _U('you_confiscated_weapon', ESX.GetWeaponLabel(itemName), targetXPlayer.name, amount))
TriggerClientEvent('esx:showNotification', target, _U('got_confiscated_weapon', ESX.GetWeaponLabel(itemName), amount, sourceXPlayer.name))
local result = MySQL.Sync.fetchAll("SELECT isDead FROM users WHERE identifier=@identifier",
{
['@identifier'] = GetPlayerIdentifiers(target)[1],
})
local dead = result[1].isDead
repeat
Citizen.Wait(5000)
if amount >= 1 then
jest = false
targetXPlayer.removeWeapon(itemName, amount)
TriggerClientEvent('esx:showNotification', target, '~h~~r~Zabrało')
if result[1].isDead == 0 then
amount = nil
end
elseif amount == nil then
jest = true
TriggerClientEvent('esx:showNotification', target, '~h~~r~Działa')
break
end
until jest
end
end)
mógłby ktoś doradzić jak dorobić do tego funkcje zamykania Tego?