struct ItemST{ // struktura
char Name[16], // nazwa
SizeOf, // wielkosc zmiennej
*Value; // wartość zmiennej
int AMT; // rozmiar tablicy w tablic
}*Item; // nasza tablica
??
//Edit:
dzięki Item możesz utworzyć tyle tablic ile chcesz
SizeOf przechowuje rozmiar twojej zmiennej w tablicy jak np.
int Array[15] to wiadomo Int przeważnie ma 4 bajty więc SizeOf = 4 np.
a Value to po prostu kolejna tablica przechowująca bity
Name to oczywiście nazwa
a AMT to np. rozmiar naszej tablicy w tablicy czyli np. robimy se
Item[5] w którym masz Value[10] gdzie każdy value ma wielkość np. 3 bajtów więc w teorii Value[30] :x... pokombijnuj jak chcesz :D
mi się czegoś takiego pisać nie chce dla cb :P
ale ja polecałbym już zrobić sobie jakiegoś super long long long long long long .............. long long inta i po prostu przechowywać to jako liczbę
no chyba że jeszcze zamienisz se order znaków zamiast korzystać z ASCII :x...
sporo byłoby roboty by zrobić sobie coś takiego...
ale da się...
//Edit2:
np. przyjmijmy że chcemy zrobić tablicę 40 Intów o nazwie "Moja tablica"
więc
Item = new ItemST [1]; // aby zrobić ta tablica
Item[0].Name = "Moja Tablica";
Item[0].SizeOf = 4; // bo chcemy Inty !...
Item[0].AMT = 40; // bo chcemy 40 intów w tablicy !...
Item[0].Value = new char [Item[0].AMT * Item[0].SizeOf];
tylko musisz sobie sam już zrobić funkcje która
znajdzie twoją tablice po nazwie... dlatego polecam
przekonwertować stringa na liczbę i potem po prostu
wyszukiwać przez np. ID powiedzmy że zamiast char Name mielibyśmy
int ID; które przechowywałoby wartość przemnożonych przez siebie
wszystkich znaków z oryginalnej nazwy
podając tą samoą nazwe wynik mnożenia będzie zwracać zawsze to ID
mogłem coś namieszać w kodzie ale to sobie poprawisz :)