Deklaracja struktury

Odpowiedz Nowy wątek
2019-02-10 23:21
0
  1. Jeżeli poniższe odwołania są poprawne, napisz odpowiednie deklaracje występujących identyfikatorów w języku C++.
    (a) p[x].p[x]=x;
    (b) p[x]->p[x]=x;
    (c) p[x].[x]=x;

Nie wiem jak zrobić to zadanie, więc proszę o pomoc

Pozostało 580 znaków

2019-02-10 23:37
0

Co do pierwszego, Masz taką strukturę:

struct ex {
    int p [3] = {1, 2, 3};
};

Tworzysz tablicę takich struktur o nazwie też p:) i gotowe. Drugie, się Domyślasz:), a trzecie, chyba też:)


Pozostało 580 znaków

2019-02-10 23:41
0

To znaczy ja myślałem nad czymś takim:

a)

struct a {
int p[N];
};

a *p[N] 

b)

struct b {
int p[N];
};

b p[N] 

c)
błąd bo nie można w kwadratowym nawiasie odwoływać się od skruktur.
A N to dowolna jakaś zmienna typu int np.

edytowany 1x, ostatnio: maciox123, 2019-02-10 23:48
Sformatuj to i Pokaż cały kod. - lion137 2019-02-10 23:46

Pozostało 580 znaków

2019-02-10 23:58
0

"W kwadratowym nawiasie odwoływać się do structur". hm...

#include <stdio.h>

struct ex {
    int  p [3];
};

int main() {
    struct ex p [1];

    struct ex c; 

    p[0] = c;
    p[0].p[0] = 0;
}

Pozostało 580 znaków

2019-02-11 00:01
0

Tylko że w podpunkcie c po kropce od razu jest nawias: .[x]

Pozostało 580 znaków

2019-02-11 00:02
0

Bo to jest błąd składniowy.,


Pozostało 580 znaków

2019-02-11 00:06
0

No dobra czyli jest błąd czyli nie istnieje taka deklaracja zgodnie z poleceniem gdyby nie było błędu to podpunkt byłby taki sam jak podpunkt a dobrze rozumiem?

edytowany 1x, ostatnio: maciox123, 2019-02-11 00:06
Nie wiem, jest błąd składniowy, wyrażenie nie ma sensu, mogło by być wszystkim. - lion137 2019-02-11 00:08
No skoro jest błąd to jak przeczytasz polecenie to znaczy że nie ma dla niego deklaracji po prostu i nie ma odpowiedzi - maciox123 2019-02-11 00:10
Bo to nie jest poprawne odwołąnie więc nie ma deklaracji - maciox123 2019-02-11 00:11

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0