Witam wszystkich, nie mogę sobie poradzić z wyświetlaniem nowych obiektów, po interakcji użytkownika, u mnie po naciśnięciu klawisza A ma nastapić utworzenie kwadratu 50x50pix, wyswietlenie go w gornym rogu, a po kazdym kolejnym naciśnięciu utworzenie kolejnego kwadratu i doklejenie go z prawej strony.
Dodam że używam nadpisywania rozmiaru tablicy new, nie wiem czy to dobre rozwiązanie.
Za wszelką pomoc będę wdzięczny:)
#include <SFML/Graphics.hpp>
using namespace std;
int windX=600, windY=600;
int main()
{
bool objectDisplay = false;
int actuallSize = 0;
int adposition = 0;
sf::RenderWindow w(sf::VideoMode( windX, windY),"Whatever",sf::Style::Close);
while (w.isOpen())
{
sf::Event ev;
while (w.pollEvent(ev))
{
switch (ev.type)
{
case sf::Event::Closed:
w.close();
break;
case sf::Event::KeyPressed:
if( ev.key.code == sf::Keyboard::Escape)
w.close();
if( ev.key.code == sf::Keyboard::A)
{
objectDisplay = true;
actuallSize++;
}
break;
}
}
w.clear();
if (objectDisplay == true)
{
sf::RectangleShape *square = new sf::RectangleShape[actuallSize];
for (int i=0; i < actuallSize ;i++)
{
square[i].setSize(sf::Vector2f(50, 50));
square[i].setPosition(sf::Vector2f( adposition, 0));
square[i].setFillColor(sf::Color::Green);
w.draw(square[i]);
adposition = adposition + 50;
}
delete[] square;
}
w.display();
}
return 0;
}