Błąd podczas uruchamiania aplikacji z SFML

0

Witam mam problem z uruchomieniem aplikacji z SFML(tak jak pisze w tytule).NIe działa.png

KOD:

#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <cmath>

int main()
{
    sf::RenderWindow okno( sf::VideoMode( 320, 240 ), "lol" );
    sf::Clock stoper;
    while( okno.isOpen() )
    {
        sf::Event event;
        while( okno.pollEvent( event ) )
        {
            if( event.type == sf::Event::Closed )
                 okno.close();

        } //while
        okno.clear();

        sf::CircleShape ksztalt( std::sin( stoper.getElapsedTime().asSeconds() ) * okno.getSize().y / 8 + okno.getSize().y / 4 );
        ksztalt.setOrigin( sf::Vector2f( ksztalt.getRadius(), ksztalt.getRadius() ) );
        ksztalt.setPosition( okno.getSize().x / 2.0f, okno.getSize().y / 2.0f );
        ksztalt.setFillColor( sf::Color::Yellow );
        okno.draw( ksztalt );

        okno.display();
    } //while
    return 0;
}

Gdy włączam w code:blocks działa

Działa.png
Co mam robić ?

PS: Kod ze strony http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-SFML-2-x-C++/Instalacja-i-konfiguracja/Test-dzialania-biblioteki-SFML-2-0/462
tylko

    sf::RenderWindow okno( sf::VideoMode( 320, 240 ), "Kurs SFML 2.0 - http://cpp0x.pl" );

zmieniłem na

    sf::RenderWindow okno( sf::VideoMode( 320, 240 ), "lol" );

bo mi ta nazwa się nie podobała.

0

Sprawdź w ustawieniach Code::Blocks ustawienia linkera coś w deseń libraries/additional dependences. Tam odkryjesz gdzie w istocie jest schowany brakujący libgcc_*.dll - przekopiujesz go do folderu skąd chcesz odpalić aplikację, i albo zadziała, albo zacznie się domagać innej biblioteki. Jak będzie się domagać innej biblioteki to procedurę już znasz.

EDIT:
Aaa, jeszcze w którymś z okien Code::Blocks powinno być pokazane jakie dokładnie biblioteki, i co ważne skąd, są ładowane podczas uruchamiania aplikacji.

0

No dobra Bracie @Harrty_xx to będzie sposobem łatwiejszym, wręcz prymitywnym

  • otwierasz folder gdzie masz zainstalowane Code::Blocks.
  • szukasz w tej lokalizacji pliku *gcc_s_*.dll
  • jak znajdzie to kopiujesz do folderu z programem, jak nie powtarzasz wyszukiwanie dla całego dysku

Ale wiedz, że zapoznania się z instrukcją od IDE i tak nie uciekniesz.
Tu coś łopatologicznego znalazłem, może się przyda:

0

Hmm dziwna sprawa...użyj tego narzędzia, tu już nie będzie niedomówień jakich dll-ek potrzebuje twój exe.

0

Może czegoś niedoczytałem, ale to chyba nie obsługuje codeblocks.

0

Czy tu powinno być tyle błędów ?

lol xd.png

0

Wpisujesz w google - code blocks linkowanie statyczne. O, nawet w tym linku co znalazłeś jak byk pisze gdzie ustawić - "W Code::Blocks można to dodać w globalnych ustawieniach kompilatora: Settings/Compiler.. Zakładka Linker settings, Other linker options."

0

Dobrze tylko jak to zrobić krok po kroku napisz bo nic nie zrozumiałem xd

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1