Siemka,
Czy jest możliwa konwersja zadeklarowanego typu w strukturze na typ stały?
Już mówię o co dokładnie chodzi.
Mam strukturę zadeklarowaną w klasie:
struct Wall
{
sf::VertexArray points;
bool isVisible = false;
};
tworząc Wall i dodając go do wektora Walls w zależności od warunków zmieniam flagę na true
for (int row1 = 0, row2 = 1; row2 < lastRow; row1++, row2++)
for (int p1 = 0, p2 = 1; p2 < lastRow; p1++, p2++)
{
if(row1 == 0)
visibleFlag = true;
addInvisibleWall(row1, row1, p1, p2, visibleFlag);
visibleFlag = false;
if (p1 == 0)
visibleFlag = true;
addInvisibleWall(row1, row2, p1, p1, visibleFlag);
if (p2 == labyrinthDims);
addInvisibleWall(row1, row2, labyrinthDims, labyrinthDims, true);
if (row2 == labyrinthDims);
addInvisibleWall(labyrinthDims, labyrinthDims, p1, p2, true);
visibleFlag = false;
}
i gdy jest ustawione na wartość true to czy jest możliwość żeby dokonać konwersji na const bool
? Są to krawędzie i chcę żeby zawsze były widoczne. W środku, to ja będę potem rysował ściany.