Cześć!
Mam takie o to zadanie i nie za bardzo wiem o co chodzi w drugiej pętli - w ogóle uważam, że jest trochę dziwny zapis tego zadania. W drugiej pętli j=0 i w drugim warunku j>3 to w takim razie jak ta pętla się wykona?
Jestem początkująca ;)
Cześć!
Mam takie o to zadanie i nie za bardzo wiem o co chodzi w drugiej pętli - w ogóle uważam, że jest trochę dziwny zapis tego zadania. W drugiej pętli j=0 i w drugim warunku j>3 to w takim razie jak ta pętla się wykona?
Jestem początkująca ;)
Nie wykona się. Przy czym zadanie jest idiotyczne, to zajęcia ze spostrzegawczości czy programowania?
Z programowania z przykładowego egzaminu xD Rozwiałeś moje wątpliwości, bo właśnie coś nielogiczne mi się to wydawało.
Ale program raczej zadziała i po prostu do macierzy trzeba powpisywać same piątki ;)
Wiem, że pewnie się tego domyśliłaś, ale piszę tak na wszelki wypadek...