Warcaby c++, projekt, drzewo

0

Witam, aktualnie pisze projekt warcabów w języku c++. Do przeprowadzenia projektu muszę wykorzystać drzewo, w którym przechowywane są trzy ruchy do przodu.
Brakuje mi wiedzy i materiałów do zrobienia tego. Jakieś rady? Całą logikę warcabów już mam napisaną łącznie z funkcją oceniającą. Pytanie tylko jak zabrać się za drzewo.

0
const int SaveStorage = 3;
struct{
	int from,	// Gdzie figura stała
		where;  // Gdzie sie ruszyla
	int Kill;   // Czy cos tam stalo
}MoveSave[SaveStorage ];

int NextID;

void Move( ... ){
	
	if(++NextID>=SaveStorage )NextID=0;
	
	MoveSave[NextID].from = fromI;
	MoveSave[NextID].where = whereI;
	MoveSave[NextID].Kill = KillI;
	
	return;
}

Coś mniej więcej takiego?
Jeśli chodzi o przechowanie ruchu to wystarczy 
Skąd gdzie się figura ruszyła i czy coś zabiłą :x...

Edit: wiadomo że pole gry ma wymiary 8x8 więc mamy tam na oko jakieś chyba 64 fildy do stanieńcia no nie?
przyjmijmy że mamy pjona i liczmy od góry w dół i od lewej do prawej jak pixele

Pjonek z A7 rusza się np. na A6 więc
From = 9; // bo to pole będzie miało taki adres
Where = 17; // bo pole na które się ruszył ma taki adres
Kill = 0; // bo nic nie zabił więc jak cofasz ruch nie musisz dodać figury

przy okazji
void Move( ... ) // to tylko tak dla przykładu bo nie wiem jak wygląda twój kod więc co robi program podczas ruchu :P
te kropki pozwalają ci dac nieograniczona ilośc argumantuf :3
które potem możesz wyciągnąć np. asmem :x... asm();

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1