Jak zdobyć x i y myszy?
Używam biblioteki SFML
0
1
static Vector2i sf::Mouse::getPosition ()
0
Tyle że to sprawdza pozycje kursora na całym ekranie, a nie tylko w okienku.
1
No to dlaczego nie napisałeś względem czego chcesz uzyskać współrzędne myszy? Musisz napisać precyzyjnie czego potrzebujesz.
Wystarczy, że jako argument metody, którą wyżej napisałem podasz swój obiekt okna.
Przykład:
#include <iostream>
#include <SFML/Graphics.hpp>
int main()
{
sf::RenderWindow TestWindow(sf::VideoMode(800, 600, 32), "Mouse Cursor Position Test");
while (TestWindow.isOpen())
{
sf::Event TestEvent;
while (TestWindow.pollEvent(TestEvent))
{
if (TestEvent.type == sf::Event::Closed)
TestWindow.close();
if (TestEvent.type == sf::Event::MouseMoved)
{
std::cout << sf::Mouse::getPosition(TestWindow).x << ", " << sf::Mouse::getPosition(TestWindow).y << "\n\n";
}
}
TestWindow.clear();
TestWindow.display();
}
}
To był drugi link, który google wyrzucił.
0
sfml get mouse position relative to window – pierwszy link lub którykolwiek następny.