Jak pobrać współrzędne "x" i "y" myszy?

0

Jak zdobyć x i y myszy?
Używam biblioteki SFML

1

static Vector2i sf::Mouse::getPosition ()

0

Tyle że to sprawdza pozycje kursora na całym ekranie, a nie tylko w okienku.

1

No to dlaczego nie napisałeś względem czego chcesz uzyskać współrzędne myszy? Musisz napisać precyzyjnie czego potrzebujesz.
Wystarczy, że jako argument metody, którą wyżej napisałem podasz swój obiekt okna.

Przykład:

#include <iostream>
#include <SFML/Graphics.hpp>

int main()
{
    sf::RenderWindow TestWindow(sf::VideoMode(800, 600, 32), "Mouse Cursor Position Test");

    while (TestWindow.isOpen())
    {
        sf::Event TestEvent;
        while (TestWindow.pollEvent(TestEvent))
        {
            if (TestEvent.type == sf::Event::Closed)
                TestWindow.close();

            if (TestEvent.type == sf::Event::MouseMoved)
            {
                std::cout << sf::Mouse::getPosition(TestWindow).x << ", " << sf::Mouse::getPosition(TestWindow).y << "\n\n";
            }
        }
        TestWindow.clear();
        TestWindow.display();
    }
}

To był drugi link, który google wyrzucił.

0

sfml get mouse position relative to window – pierwszy link lub którykolwiek następny.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0