Jak sklonować obiekt, aby miał takie same właściwości co poprzedni?

0

Jak sklonować obiekt, aby miał takie same właściwości co poprzedni? Miałem dużą przerwę od cpp i zapomniałem 50% wszystkiego. Krótko mówiąc chce aby były dwa obiekty "koli"

#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <SFML/Audio.hpp>
#include <SFML/Window.hpp>
#include <SFML/Network.hpp>
#include <SFML/Config.hpp>
#include <SFML/System.hpp>
#include <iostream>
#include <windows.h>
int yw = 680;
int xw = 680;
int px = 100;
int py = 100;
int ky = 100;
int kx = 200;
int ks = 60;
int kw = 60;
int ps = 32;
int pw = 32;
int speedx;
int speedy;





sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(xw, yw), "kupa", sf::Style::Close);
sf::Event ev;
sf::RectangleShape shape;
sf::RectangleShape koli;
int main()
{

while(true)
{
    for(int i; i < 120; i += 60)
    {
        koli.setPosition(sf::Vector2f(i, ky));
        window.draw(koli);



    }
    shape.setSize(sf::Vector2f(ps,pw));
    shape.setPosition(sf::Vector2f(px, py));
    koli.setSize(sf::Vector2f(ks, kw));
    koli.setPosition(sf::Vector2f(kx,ky));
    koli.setFillColor(sf::Color(100, 0, 0));



    while(window.isOpen())
    {
        shape.setPosition(sf::Vector2f(px, py));


        window.setFramerateLimit(600);
        if(GetAsyncKeyState(0x57))
        {
            speedy --;
            shape.setPosition(sf::Vector2f(px, py));

        }
         if(GetAsyncKeyState(0x53))
        {
            speedy ++;

              shape.setPosition(sf::Vector2f(px, py));
        }

        if(GetAsyncKeyState(0x41))
        {
            speedx --;

              shape.setPosition(sf::Vector2f(px, py));
        }
        if(GetAsyncKeyState(0x44))
        {
            speedx ++;

              shape.setPosition(sf::Vector2f(px, py));
        }

        if(px < kx+ks && px+ps > kx && py+speedy <ky+kw && py+speedy+pw > ky)
        {
            speedy = 0;
        }
         if(px+speedx < kx+ks && px+speedx+ps > kx && py+speedy <ky+kw && py+speedy+pw > ky)
        {
            speedx = 0;
        }
        py += speedy;
        px += speedx;

        while(window.pollEvent(ev))
        {
            if(ev.type == ev.Closed)
            {
                window.close();
            }

        }
        speedx = 0;
        speedy = 0;
        window.clear(sf::Color(0,100,0));
        window.draw(koli);
        window.draw(shape);
        window.display();

    }
}
}
1
Torch Wiejak napisał(a):

Jak sklonować obiekt, aby miał takie same właściwości co poprzedni? Miałem dużą przerwę od cpp i zapomniałem 50% wszystkiego. Krótko mówiąc chce aby były dwa obiekty "koli"

  sf::RectangleShape koli;
  sf::RectangleShape koli2{koli};

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1