Próbuję zmienić tak mój program żeby dopasowywał zawartość okna do ekranu użytkownika zanim jednak zamienię BitBlt na StretchBlt wprowadziłem zmiany, które by to umożliwiły. Zamieniłem
case WM_PAINT:
HDC hDC;
PAINTSTRUCT ps;
hDC = BeginPaint(hWindow, &ps);
GamePaint(hDC);
EndPaint(hWindow, &ps);
return 0;
na
case WM_PAINT:
{
HDC hDC;
PAINTSTRUCT ps;
hDC = BeginPaint(hWindow, &ps);
HDC hDCn = CreateCompatibleDC(hDC);
GamePaint(hDCn);
BitBlt(hDC, 0, 0, 1200, 675, hDCn, 0, 0, SRCCOPY);
DeleteDC(hDCn);
EndPaint(hWindow, &ps);
}
return 0;
W efekcie zamiast programu mogę oglądać piękny biały ekran. Ktoś ma pomysł co moŻe nie być ok?