Mam taki fragment kodu jak poniżej. Chciałbym stworzyć jedną funkcję, która przyjmie wektor struktur jako parametr i znajdzie w nim wartość maksymalną dla kierunku x, y, z. Problem polega na tym, że nie wiem jak to uogólnić, aby funkcja setThershold przyjmowała dowolny typ. Myślę, że trzeba byłoby skorzystać z szablonu funkcji. Pytanie tylko jak później odwoływać się do Point3D point
i wykonywać na niej operacje.
struct Point3D
{
int x, y, z;
};
struct Struktura1
{
Point3D point;
std::string text1;
};
struct Struktura2
{
Point3D point;
int value1;
};
struct Struktura3
{
Point3D point;
double value1;
};
class Klasa
{
std::vector<Struktura1> s1;
std::vector<Struktura2> s2;
std::vector<Struktura3> s3;
void setThreshold(/*przekazanie dowolnego wektora struktur*/)
{
for each (object var in collection_to_loop)
{
//operacje na polu point
}
}
};