-
Pomijając fakt, że konstruktor to nie jest miejsce na takie udziwnienia>
Czy mógłbyś rozwinąć myśl?
W jaki sposób w takim razie zbudować Obiekt pewnej klasy która jest zbiorem innych obiektów jak nie w konstruktorze?
Nie wiem, np. klasa rój, składający się ze 1000. pszczół każda o innym udźwigu np. :D
-
to w czym problem?>
Rzeczywiście obiekt B w klasie B nie jest potrzebny.
Dziwią mnie jednak usuwające się obiekty podczas wpisywania ich do vectora obiektów.
konstruktor klasy A:
cout<<"tworze konstruktor"<<endl;
for(int i=0;i<liczba_obiektow;i++)
{
cout<<"wpisuje obiekt do vectora"<<endl;
vector_obiektow.push_back(B(i,i));
}
cout<<"stworzono konstruktor"<<endl;
tworze konstruktor
wpisuje obiekt do vectora
Usuwam Obiekt_B nr 0
wpisuje obiekt do vectora
Usuwam Obiekt_B nr 0
Usuwam Obiekt_B nr 1
wpisuje obiekt do vectora
Usuwam Obiekt_B nr 0
Usuwam Obiekt_B nr 1
Usuwam Obiekt_B nr 2
Usuwam Obiekt_B do vectora
Usuwam Obiekt_B nr 3
wpisuje obiekt do vectora
Usuwam Obiekt_B nr 0
Usuwam Obiekt_B nr 1
Usuwam Obiekt_B nr 2
Usuwam Obiekt_B nr 3
Usuwam Obiekt_B nr 4
stworzono konstruktor
To co zostało opisane jest powszechnym przypadkiem. Wniosek, autorowi się coś pomieszało i powinien pokazać kod, z którym ma problem.>
Taaak, trochę zdążyłem sam przetestować różne metody, dlatego może taki lekki bałagan.