Witam. Korzystając z tego poradnika: http://in2gpu.com/2014/10/29/shaders-basics/ Mam takie błędy czy ktoś wie co jest przyczyną?
https://imgur.com/a/mCAZw9Z
0
1
https://dev.krzaq.cc/post/stop-assigning-string-literals-to-char-star-already/
literały stringowe mają typ char const[]
, decayujący do char const*
, a Twoja klasa oczekuje char*
. Zmień definicję funkcji, niech przyjmuje char const*
. Jeśli to niemożliwe, ale nie dokonujesz zmian stringa, to castuj. W przeciwnym wypadku przekaż mutowalnego stringa.
0
Co to mutowalny string?
1
Taki, którego zawartość możesz modyfikować
0
mutowalny string -> taki który moze byc zmieniany (na tym samym adresie pamieci)
immutable string -> jezeli zmienisz cos w stringu to zawsze stworzy sie nowy (nowy adres pamieci)
literaly (czyli "tekst"
) jest immutable
1
Masz problem z const-correctness. Pokaż funkcję CreateShader.