Witam, ostatnio chciałem pobawić sie SDL'em. (mam windowsa 7 x64), więc poszukałem conieco i znalazłem to: http://lazyfoo.net/tutorials/SDL/01_hello_SDL/windows/mingw/index.php
Wchodze na stronke http://libsdl.org/download-2.0.php i pobieram SDL2-devel-2.0.8-mingw.tar.gz (MinGW 32/64-bit)
Wypakowywuje to i tam są dwa foldery** i686-w64-mingw32 i x86_64-w64-mingw32**. Jako, ze chce mieć tego SDL'a 32bit to do swojego katalogu ze źródełkami itp ("C:\dev") wrzucam rzeczy z x86_64-w64-mingw32 (no bo 32 bit wkoncu). Z tej samej strony pobieram "SDL2-2.0.8-win32-x86.zip (32-bit Windows)"
Do kompilacji używam tego:
g++ -m32 01_hello_SDL.cpp -IC:\dev\include\SDL2 -LC:\dev\lib -w -Wl,-subsystem,windows -lmingw32 -lSDL2main -lSDL2 -o 01_hello_SDL
I dostaje błędy linkera
"undefined reference to `SDL_Init'"
O co tu chodzi? Coś z tymi nagłówkami/libkami musi być nie tak, ale nie mam pojęcia.
w C:/dev - 32bitowe
SDL2.dll - 32bit
A i jeszcze spytam... Jak będę chciał używać tych aplikacji SDLowych to zawsze musze mieć tą .dll w katalogu ze skompilowanym programem?