Cześć!
Próbuję zbudować projekt mojej aplikacji na Androida - na Windows wszystko śmiga.
Projekt zawiera pliki typu resource (.qrc etc.).
Projekt buduję za pomocą CMakeList'a i chciałbym żeby tak pozostało - planuję zrobić dla większości platform aplikacje, zatem musi się budować automatycznie.
Kompilacja przebiegła pomyślnie, problem jest tylko z linkowaniem, jeden z błędów (wszystkie tyczą się tego samego):

C:\myGame\src\shaders/carMaterial.cpp:28: error: undefined reference to 'CarMaterial::qInitResources_materials()'

W CMakeList jest dodane:

(...)
QT5_ADD_RESOURCES("./resources/qml.qrc")

SET(ALL_SOURCES
	${__main_HDRSRC}
	(...)
	${__resources_HDRSRC}	
)

IF(ANDROID)
    ADD_LIBRARY(myGame SHARED ${ALL_SOURCES})
ELSE()
    ADD_EXECUTABLE(myGame WIN32 ${ALL_SOURCES})
ENDIF()

(...)

Projekt na Androida buduję za pomocą toolchain z repozytorium znajdującym się pod adresem:
https://github.com/LaurentGomila/qt-android-cmake

A tworzę projekt za pomocą polecenia:

cmake -DCMAKE_CXX_COMPILE_FEATURES=cxx_constexpr -DCMAKE_CXX_FLAGS="-std=gnu++14" -D ANDROID_NATIVE_API_LEVEL=android-9 -D CMAKE_TOOLCHAIN_FILE=../../qt-android-cmake/toolchain/android.toolchain.cmake -D CMAKE_MAKE_PROGRAM="%ANDROID_NDK%/prebuilt/windows-x86_64/bin/make.exe" -D QTDIR="%QTDIR%" -G "MinGW Makefiles" ..

Jakiś pomysł jak to naprawić?