Generowanie losowych kółek na ekranie

0

Chciałbym aby program wygenerował mi na ekranie np 100 losowych kółek(losowy rozmiar, kolor) jednak mam problem z napisaniem kodu do tego, wiem że powinna znaleźć się tam pętla for i funkcja srand() ale nie mam pomysłu jak sie do tego zabrać. Życzliwie proszę o pomoc.

0

stworz klase Circle ktora bedzie zawierac wszystkie dane odnosnie to co powinien zawierac kolko (promien, kolor, polozenie x,y)
Stworz CircleView ktore bedzie odpowiadac za wyswietlenia kolka na ekranie

    std::random_device rd;
    std::mt19937 mt(rd());
    std::uniform_real_distribution<double> dist(1.0, 10.0);

    for (int i=0; i<16; ++i)
    { 
       int x = dist(mt); // tutaj pewnie bedziesz potrzebowac to jeszcze zrzutowac
       int y = dist(mt); // tutaj pewnie bedziesz potrzebowac to jeszcze zrzutowac
       auto Circle = std::make_unique<Circle>(x, y); // dawno nie pisalem bez IDE takze moge sie tu walnac ze skladnia
    }

na gorze masz tworzenie, Teraz wystarczy ze dodasz jakis kontener (np std::vector) i bedziesz trzymac tam wszystkie obiekty. Pozniej po prostu wyswieltasz ten vector

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1