Wykrywanie kolizji 2d,

0

Witam, ostatnio piszę prostą grę 2d w C++, aktualnie utknąłem na wykrywaniu kolizji a dokładniej mówiąc na mapie mam Gracza, Szczura i klocek reprezentujący wody, szczur z klockiem wody reaguje prawidłowo, gracz z szczurem reaguje prawidłowo lecz woda z graczem nie chce działać i tutaj właśnie chciałbym prosić Was o pomoc
link do repozytorium https://gitlab.com/electric.team/game-2d/tree/Krecik
Pliki .cpp znajdują się w folderze src oraz jego podfolderach
Pliki .h znajdują się w folderze include oraz jego podfolderach analogicznie do plików cpp
klasa sprawdzająca kolizje https://gitlab.com/electric.team/game-2d/blob/Krecik/src/Systems/CollisionChecker.cpp

0

Za dużo do sprawdzania masz, a jak ktoś jeszcze nie zna projektu to może szukać i szukać i nic nie znajdzie, napisz prosty podprojekt dotyczący tylko kolizji i przetestuj potem zaaplikuj do tego projektu.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1