Libcurl i upload na vitualboxie z windowsem nie działa. Na normalnym windowsie owszem.

0

Witam. Ostatnio piszę API pod aplikacje która będzie uploadować i downloadować pliki do aktualnej wersji oprogramowania (autoupdater, launcher).

Mam jednak dość nietypowy problem którego nie wiem jak rozwiązać a dla mnie jest krytyczny. Siedze na linuxie (ubuntu) i mam virtual boxa z legalnym windowsem 7 na którym... działa mi ściąganie plików za pośrednictwem biblioteki libcurl, natomiast nie działa upload. Upload działa natomiast u mojego kolegi Xormaga na windowsie.

https://pastebin.com/ZwqP4bK6 - plik H
https://pastebin.com/byQ5jQif - plik cpp

Test jednostkowy jest na samym dole pliku cpp.

screenshot z błędu:

http://imgie.pl/image/mHUIz

Zatrzymuje się na TYPE I.

Nie wiem czym jest to spowodowane. Na Linuxie ten kod się wykonuje w 100% i nie ma żadnych błędów. Na windowsie działa ściągniecie pliku, ale nie działa uplodowanie (zatrzymuje się na > TYPE 1)

Czy tu nie chodzi o jakąś zapore? Nie mam zielonego pojęcia jak rozwiązać ten problem... A dla mnie jest krytyczny, bo zamierzam za niedługo publikować gre na oba systemy operacyjne i będę musiał uploadować z windowsa na virtualboxie coraz to nowe wersje oprogramowania (gry komputerowej w moim przypadku)

EDIT:
Nie zważajcie tam na błędy typu że np ta funkcja jedna inline nie ma definicji, dopiero piszę tą klase i przejde przez nią pewnie jeszcze z kilka razy.

1

Na Twoim screenie port 56550 to port podany przez serwer do przesłania danych. Wydaje mi się, że VirtualBox nie pozwoli na połączenie z innymi portami niż te z puli zarezerwowanych dla powszechnych protokołów. W FTP te porty dla danych mogą być różne, dlatego musiałbyś tak skonfigurować VirtualBoxa by pozwalał na otwarcie dowolnego portu.

0

Czyli muszę zrobić tzw. Port port forwarding?

Edit: Działa. Jesteś wspaniały i cudowny! ;)

1

Tak. Albo spróbuj przełączyć adapter z NAT na "Bridged Adapter". Jeśli zmiana adaptera pomoże, poczytaj w dokumentacji czym różnią się te dwa, żebyś miał świadomość co tracisz a co zyskujesz.

0

No właśnie zamiast port forwardingu zmieniłem na brigded adapter. Poczytam. Teraz już mogę napisać własny launcher do własnej gry. Aahhh w końcu... po tylu latach.

Bardzo Ci dziękuje. Gdybym miał szukać problemu to pwenie bym szukał go w kodzie, a zapomniałem że istnieje problem z port postforwardingiem...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1