Gra w życie C++ - potrzebna pomoc

0

Napisać program symulacyjny Gry w życie (ang. The game of life). Maksymalna plansza symulacji to 20×20. Dane wejściowe są podawane w pliku wejściowym w postaci schematu planszy. Symulacja generuje zadaną liczbę pokoleń i zapisuje planszę po każdym pokoleniu do pliku wyjściowego. Nazwa pliku wyjściowego jest generowana w następujący sposób: “nazwa pliku wejściowego”-”numer pokolenia”.”rozszerzenie”, np. dla pliku wejściowego delta.life i liczby pokoleń p = 35 zostaną wygenerowane pliku wyjściowe delta-01.life, delta-02.life, . . . , delta-35.life. Nazwa pliku wejściowego jest podana po przełączniku -i, liczba pokoleń po przełączniku -p. Przykładowe wywołanie programu: program.exe -i zycie.data -p 100

Głównie potrzebuję pomocy z plikiem wejściowym oraz wyjściowym

0

Głównie potrzebuję pomocy z plikiem wejściowym oraz wyjściowym

Dokładniej opisz o co chodzi z problemem.
Nie wiesz jak stworzyć nazwę pliku z podanych danych?
Wszystko jest w std::string.
Skorzystaj z konkatenacji i funkcji std::to_string() dla zmiany wartości liczbowej na string.

0

Nie wiem jak ma wyglądać schemat planszy w tym pliku wejściowym. Czy ma to być schemat blokowy ?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1