Cześć! Próbowałem zaimplementować fixed time step z https://gafferongames.com/post/fix_your_timestep/ tego poradnika

void MainLoop() 
{
    float t = 0.0f;
    float deltaT= 0.01;

    float currentTime = SDL_GetTicks();
    float accumulator = 0.0f;

    while (!quit) {

        float newTime = SDL_GetTicks();
        float frameT = newTime - currentTime;
        currentTime = newTime;

        accumulator += frameT;

        while (SDL_PollEvent(&event)) 
        {
            if (event.type == SDL_QUIT)
            {
                exit(0);
            }

            Input(event);
        }

        SDL_SetRenderDrawColor(renderer, 0, 0, 0, 255);
        SDL_RenderClear(renderer);

        while (accumulator >= deltaT)
        {
            Update(deltaT);
            t += deltaT;
            accumulator -= deltaT;
        }

        Draw(renderer);

        SDL_RenderPresent(renderer);
    }
}

W tym poradniku delta time ustawiona jest na 0.01 i się w ogóle nie zmienia. Skoro tak, to w jaki sposób ma zmieniać się moja prędkość/pozycja czy cokolwiek co jest oparte na dt skoro jest to stała wartość?
Również pod odpaleniu aplikacji, niektóre animacje robiły się bardzo bardzo szybko, a inne z kilkusekundowym opóźnieniem.

W jaki sposób mógłbym to naprawić?