Symulacja - gra planszowa

0

Cześć, jak wspominałem w innym wątku piszę projekt na studia i napotkałem na kolejny problem.

Mianowicie mój program jest swojego rodzaju grą planszową, w której jest wiele warunków definiujących poprawne ruchy. Moim zadaniem jest napisać podprogram symulujący ruchy drugiego gracza. Tylko tak naprawdę nie wiem jak się do tego zabrać/ od czego zacząć. Jak połączyć dane warunki żeby program wyszukiwał możliwe ruchy. Czy jedynym sposobem jest losowanie wszystkich ruchów i sprawdzanie w pętli while dopóty będą prawidłowe?

0

będziesz potrzebował AI. W "ALGORYTMY. STRUKTURY DANYCH I TECHNIKI PROGRAMOWANIA" był krótki dział o tym i tam były przypisy w jakich innych książkach szukać.

0
revcorey napisał(a):

będziesz potrzebował AI. W "ALGORYTMY. STRUKTURY DANYCH I TECHNIKI PROGRAMOWANIA" był krótki dział o tym i tam były przypisy w jakich innych książkach szukać.

Jakaś podpowiedz pod jakim hasłem w książce szukać?

0

Mówimy o ISBN : 9788328314061? bo nie jestem w stanie w niej znaleźć takiego rozdziału.

0

A może do symulacji wystarczą jakieś losowe ruchy? Tak na początek...? :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1