Piszę plugin do jednej gry, tym pluginem trzeba sterować za pomocą klawiatury numerycznej. Pech chciał, że plugin musi być napisany w c++, a ja w c++ ostatni raz robiłem coś z 5 lata temu, a w winapi nie tykałem nigdy :/ Jakoś przebrnąłem przez wszystko oprócz eventów po wciśnięciu na jakiś klawisz. Ktoś podpowie jak to zrobić? 90% tematów w sieci t zabawa z konsolą, reszta na winapi, którego przykłady znalezione w sieci nie zachęcały do użycia.
0
1
w WinAPI masz do pojedynczych klawiszy: https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms646301(v=vs.85).aspx i https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms646293(v=vs.85).aspx
i do całej klawiatury:
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms646299(v=vs.85).aspx
#include <windows.h>
bool isPressed(int vk)
{
return GetKeyState(vk) >> 15;
}
int main()
{
while (true) {
std::cout << isPressed(VK_UP); //true jeśli strzałka w górę jest kliknięta, false jeśli nie
}
}
0
dzięki, ogarnąłem... prawie, się okazuje, ze pluginy nie chodzą w osobnych wątkach a ni nawet asynchronicznie więc muszę się pomęczyć z nowym wątkiem jeszcze :/