Obliczanie pola trójkąta z 4 współrzędnych x,y

0

Witam
Mam do napisania w c++ program który wczyta mi 4 współrzędne punktów (x,y) i wypisze pola wszystkich możliwych trójkątów zbudowanych na tych punktach. Proszę bardzo o pomoc jak za to się zabrać bo nie wiem...

0

\frac{1}{2}|\vec a \times \vec b|


swoją drogą dziwny ten twój trójkąt: > Obliczanie pola *trójkąta* z *4 współrzędnych* x,y
0

Myślę, że do tego zadania potrzebujesz:
1/ przetestować wszystkie 4!/(3!1!) = 4 kombinacje wierzchołków (trzy punkty z puli czterech możliwych)
2/ odległość Euklidesa, aby policzyć odległości pomiędzy wierzchołkami (długości boków trójkąta)
3/ wzór Herona https://pl.wikipedia.org/wiki/Wz%C3%B3r_Herona

0

Dziękuję

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1