borlandC++6.0, a plik graphics.h

Odpowiedz Nowy wątek
2002-12-17 19:39
olf
0

Mam problem...
kompilator nie potrafi uruchomić tego programu,
ma problem ze znalezieniem pliku graphics.h, co proponujecie, z kąd wziąć ten plik. Pozdrowienia Olf [???]
#include <graphics.h>
#include <conio.h>
main()
{
int karta,tryb;
karta=DETECT;
initgraph(&karta, &tryb, ?C:\BORLANDC\BGI?);
line(100,200,200,200);
circle(200,200,30);
getch()
closegraph();
return (0);
}

Pozostało 580 znaków

2002-12-17 20:21
0

może:

#include <vcl\graphics.h>

--
Vogel [[email protected]]

Life is just a dream, you know...
[Cowboy Bebop]


Life is just a dream, you know...
[Cowboy Bebop]

Pozostało 580 znaków

2002-12-17 20:27
olf
0

niestety to nie to. Skad wziąć ten plik bo przeszukalem caly komputer i nic nie znalazlem ( graphics.h)

Pozostało 580 znaków

2002-12-18 11:09
ag
0

O ile mi wiadomo plik powinien się znajdowac w katalogu borlandc\include, sprawdz w Options -> Directories, czy masz podaną poprawna scieżke do katalogu borlandc\include.

--
Całe nieszczęście człowieka bierze się z tego, iż nie potrafi on posiedzieć sam na sam w pokoju. [Pascal]


Ca

Pozostało 580 znaków

2002-12-18 17:14
0

O ile dobrze zrozumiałem to chodzi ci o dołączenie grafiki BGI do programu w windzie (BC++ 6 to chyba jest pod Windowsa). Jezeli tak to poweim od razu ze to niemozliwe :-(

--
Pozdrawia CEPA ;] !!!
C/C++ ASM


Pozostało 580 znaków

2002-12-18 20:41
olf
0

w takim bądź razie co mi pozostało, jaki kompilator powinienem użyć, żeby w W98 uruchomić program w trybie graficznym??

Pozostało 580 znaków

2002-12-19 08:05
0

Jak chcesz grafe w windzie to tylko DirectX,OpenGL lub GDI, a jak tylko chcesz aby program mógł sie odpalic w windzie i chodzic takze pod dosem to mozesz w BGI ale najlepiej jezeli wykorzystasz ALLEGRO (najlepsza biblioteka graficzna pod dosa i do tego darmowa).

--
Pozdrawia CEPA ;] !!!
C/C++ ASM


Pozostało 580 znaków

2002-12-19 17:15
0

sprobuj tak:

initgraph(&karta, &tryb, "EGAVGA");


jakby co:GG4627724

Pozostało 580 znaków

2002-12-19 19:22
olf
0

niestety, też nie idzie, kompilator wyświetla ten komunikat o błędzie:
[C++ Fatal Error] graphics.h(10): F1003 Error directive: BGI graphics not supported under Windows
Czy ktoś może mi słowo w słowo wytłumaczyć o co tym chodzi.
Próbowałem, nie ma u mnie możliwości włączenia w ustawieniach (opcje|linker|graphics ) wiecie o co chodzi. Pozdrawiam Olf

Pozostało 580 znaków

2002-12-19 23:00
0

[C++ Fatal Error] graphics.h(10): F1003 Error directive: BGI graphics not supported under Windows

Znaczy to tyle, że nie da się uruchomić BGI pod windowsem

Pozostało 580 znaków

2002-12-20 10:55
olf
0

ok, dzięki wszystkim za odpowiedzi. [browar]

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0