Cześć, chcę napisać program, który co kilka sekund będzie pobierał kolory około 120 pikseli (o określonych współrzędnych) z obrazu, który jest aktualnie wyświetlany na monitorze. No i tutaj leży mój problem, bo nigdy nie robiłam niczego w oparciu o wyświetlany obraz, więc chciałabym się dowiedzieć:
-
Czy program powinien np. co te kilka sekund robić screen ekranu i z tego screenu odczytywać wartości kolorów tych pikseli, czy może istnieją jakieś narzędzia, które pozwoliłyby bezpośrednio przechwytywać obraz do pamięci?
-
Jakich bibliotek ewentualnie potrzebowałabym do takiego "pozyskiwania koloru" danego piksela (np. w wartościach heksadecymalnych)?
W żadnym razie nie oczekuję gotowego kodu czy coś, prosiłabym jedynie o wskazanie mi konkretnego miejsca, gdzie mogę nabyć wiedzę potrzebną do napisania takiego mechanizmu.