Unreal Engine 4 literatura

0

Witam,
Mógłby ktoś z własnego doświadczenia polecić kurs Unreal Engine 4 do tworzenia gier w C++ dla początkującego w tej materii? Przewertowałem sporo wątków na innych forach, lecz jeszcze nie do końca ugruntowały one mojej decyzji. Cena raczej nie gra roli, jedynie oczekuję materiału w języku polskim. Ot taki mój wymóg, uważam, że jednak podstaw warto uczyć się w języku ojczystym.
Pozdrawiam. ;)

0

Podstawy to odpalić hello worlda, a potem kombinować z dokumentacją, nie ma innej drogi.

0
Mały Ogórek napisał(a):

Podstawy to odpalić hello worlda, a potem kombinować z dokumentacją, nie ma innej drogi.

Dla początkujących z silnikiem, nie językiem.

0

A chociaż jakikolwiek język znasz?
Bez tego ani rusz.

0
Mały Ogórek napisał(a):

A chociaż jakikolwiek język znasz?
Bez tego ani rusz.

Kolego, zadałem konkretne pytanie i konkretnej opowiedzi oczekuję. Z motyką na słońce się nie porywam. Potrzebuję tylko czyjejś opinii dot. mojego problemu.

0
Wielki Kaczor napisał(a):

Cena raczej nie gra roli, jedynie oczekuję materiału w języku polskim. Ot taki mój wymóg, uważam, że jednak podstaw warto uczyć się w języku ojczystym.

Dokumentacja UE4 jest napisana na tyle prostym językiem, że jeżeli z tym sobie nie radzisz, to nie bierz się za programowanie, tylko poćwicz angielski.
A co do źródeł - olej książki. Zanim jakąś przerobisz, to w międzyczasie wyjdą 3 nowe wersje silnika. Poza Epic Wiki, dokumentacją silnika i API, polecam oglądać tutoriale na YT - zarówno z oficjalnego kanału Epic Games, jak i te tworzone przez community, wiele z nich jest na naprawdę niezłym poziomie (np. te, które robi Tom Looman).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1