Witam, natywna rozdzielczość to 1920x1080.
Powiedzmy dla przykładu że mam okno 800x600, tak wiec chce zescalować teksturę tak by jej wielkość była proporcjonalna do wielkości okna jak i by znajdowała się w tym samym miejscu co w przypadku wielkości natywnej.
Próbowałem w ten sposób iż obliczałem ile procent z liczby 1920 jest liczby 800 i w tedy zamieniałem ją na "po przecinku" i wywoływałem z tym SDL_RenderSetScale. Jednakże jakoś nie za bardzo mi to wyszło.
Podkreślę że mówimy tutaj o interface-sie, czyli przyciski, okna w samej grze etc.
Wie może ktoś jak to obliczyć/zrobić?
Napomnę jeszcze tylko że znalazłem w internecie coś takiego:
gameobject.x = 10 * game_resolutionx / 1600;
gameobject.y = 10 * game_resolutiony / 1200;
Gdzie 1600x1200 to niby natywna rozdzielczość.
Jednak za chiny nie wiem jak to poprawnie zinterpretować.