Panowie mam problem z teksturami nałożonymi na obiekt 2d, otóż po skompilowaniu po jakichś 30s z obiektu znikaja tekstury i staje sie on biały, w dodatku program zawiesza się i trzeba alt f4 robić :P Użycie pamięci nie wzrasta jak coś. Na pw podesle kod.
Jak pytasz na forum to pokazuj kod. Nie ma sensu pytanie jeśli kod jest jakąś straszną „tajemnicą”.
W linii 232 brakuje ci średnika :P.
Oj zejdźcie już z gościa. Pewnie pisze swoją pierwszą grę i myśli, że jest jedyna w swoim rodzaju, zachwyca grafiką i fabułą, ma innowacyjne rozwiązania techniczne itp. itd. no normalnie gta 3000. Chce zarobić na niej miliardy dolarów tak jak Notch na Minecrafcie a kodu nie chce udostępniać, żeby ktoś mu pomysłu nie ukradł i nie sprzątnął kasiory.
A prawda jest pewnie taka, że kod łamie wszystkie możliwe zasady (DRY, SOLID, KISS), a sama gra to jakiś bubel totalny, chociaż pomysł być może jest dobry.
Biorąc pod uwagę poprzednie pytanie autora wątku, to pewnie dalej ładuje tekstury w pętli tylko żeby nie mieć wycieku to po wyświetleniu wszystkiego je zwalnia. I gdzieś się pomylił i nie załadował tekstury dlatego ma białe obiekty, a program wisi bo próbuje zwolnić niezaładowaną teksturę.