SDL i obiektówka

0

Mam problem z napisaniem programu SDL z odzielnym skryptem do wyświetlania obrazów tekstów i td(skrypt nie mam na myśli main) Prosze o jakiś demonstracyjny program
Z góry dzięki
Sory za błędy bąć literówki

0

Nawet demonstracyjny program trzeba skonfigurować pod IDE, którego używasz.

Najlepiej jak poduczysz się trochę C++, to być może sam dojdziesz do tego jak osiągnąć wieloplikowy projekt w C++ z biblioteką SDL.

Zobacz przykładowy kod okienka SDL: http://lazyfoo.net/tutorials/SDL/01_hello_SDL/index2.php (na dole strony do ściągnięcia całość).

Jeśli chcesz coś w okienku narysować jakąś metodą klasy lub funkcją, to musisz mieć tam dostęp do screenSurface. Aby mieć dostęp do zmiennej screenSurface, musisz ją przekazać jakoś do klasy, czy funkcji. Możesz ją przekazać jako parametr funkcji lub konstruktora, albo zamienić screenSurface w zmienną statyczną, która będzie dostępna w całej aplikacji. Możesz ją przechowywać też w singletonie.

Pamiętaj, że i tak najłatwiej w jednym miejscu mieć główną pętlę aplikacji i tam wykonywać metody rysujące co klatkę.

0

Dziękuję za pomoc

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1