Pętla czasu rzeczywistego.

Odpowiedz Nowy wątek
2017-05-14 09:49

Rejestracja: 3 lata temu

Ostatnio: 3 dni temu

0

Witam Przeszukałem cały internet i nie mogę znaleźć nic na temat jak używać ,,pętli czasu rzeczywistego" a potrzebuje jej.
Bo chcę zrobić grę typu: ,,Symulator Tuska 2014" czy ,,Poop clicker" i muszę w tle dodawać zmienną za która się kupuje rzeczy.

Na stronie ,,Symulator Tuska 2014" w kodzie js znalazłem takie coś:

window.setInterval(tick, 1000);

lecz nie ma czegoś takiego w C++
Na tej stronie funkcja ,,tick" właśnie robi to czego potrzebuję czyli dodaje zmienną o wartość ,,Liczby PLN na sekundę"

Więc wie ktoś jak to zrobić?

edytowany 2x, ostatnio: iks de, 2017-05-14 09:51

Pozostało 580 znaków

2017-05-14 10:19

Rejestracja: 16 lat temu

Ostatnio: 2 godziny temu

0

W czym konkretnie to chcesz pisać? Jakaś biblioteka, framework?

Pozostało 580 znaków

2017-05-14 10:24

Rejestracja: 3 lata temu

Ostatnio: 3 dni temu

0

Ta moja gra ma wykonywać w tle pętlę która nie ma zatrzymywać reszty programu.

Pozostało 580 znaków

2017-05-14 10:39

Rejestracja: 7 lat temu

Ostatnio: 5 miesięcy temu

0
iks de napisał(a):

lecz nie ma czegoś takiego w C++

jest:
BOOST ASIO - Timer.2 - Using a timer asynchronously

Jeśli nie chcesz korzystać z BOOST to masz też samo ASIO - akurat ASIO ma być w przyszłości w std: Networking Library Proposal (Revision 7)

timery są również w QT, itd...

edytowany 1x, ostatnio: zegarek84, 2017-05-14 10:41

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0