Witam!
Ostatnio pisząc sobie prostą gierkę, by doedukować się nieco w Box2D, napotkałem pewien problem, który spędził mi sen z powiek. Otóż kiedy przesiadłem się z prostego prostokąta jako podłoże na losowo generowany chainShape, moja postać ma bardzo dziwne kolizje. Wróciłem do prostokąta, ale dalej to samo, problem polega na tym, że kiedy przekręcę postać na róg, to unosi się ona nieznacznie w powietrze, choć wcześniej wszystko działało pięknie:
[IMG]http://i63.tinypic.com/33m3ozk.jpg[/IMG]
Tak to wygląda teraz
[IMG]http://i66.tinypic.com/29nul8y.jpg[/IMG]
Tak to wygląda teraz gdy postać leży na boku
[IMG]http://i65.tinypic.com/n1tp9z.jpg[/IMG]
Tak to wyglądało wcześniej (i tak powinno wyglądać teraz)
Problem jest taki, że nie pamiętam, czy implementując tego chainShape'a dotykałem inny kod, spędziłem blisko 9h na debugowaniu, zmienianiu i ogólnie zabawie by ten problem wyeliminować... Bardzo proszę o pomoc, kod jest tu http://www.mediafire.com/file/c7yaacleqy344cg/test.zip
(przepraszam za bałagan w kodzie, nie mam czasu ani potrzeby robić w nim porządku, myślę, że da się w nim rozczytać).
Dzięki wielkie!